iunie 18, 2008

Log_080618_Sexul ... slab?

Periodic stam de vorba. Pe telefon. Cel putin 30 de minute.
Ne stim din 2000 de la un seminar de engleza pentru ea, seminar de detentie si spalare a pacatelor pentru mine.
Profesam in acelasi domeniu, in acelasi oras, in acelasi sector.
Ne vedem face 2 face foarte rar (nu exista locuri de parcare in jurul poticii ei iar mie mi-e prea lene sa renunt la masina); in plus uichendurile mele sunt prilej de fuga si dordeduca pentru ea sunt lungi reprize de tors si lenevit.

Schimbul de replici de pe blogul lui M0ntec0re de ieri m-a pus pe ganduri (al cui e papucul care m-a deformat iremediabil?).

Raspunsul a venit astazi la ceas de seara cand discutam cu ea ... despre masini, trasee de munte, vacante trecute si viitoare, relatii stabile (ale ei) si foarte instabile sau energetice (ale mele).
Ea este dovada mea ca prietenia baiat-fata nu este o utopie.
Pentru altii poate e doar exceptia care confirma regula.
Pentru altii poate ca reprezinta expresia unei relatii esuate.
Pentru mine este cea mai buna prietena; amprenta ei asupra mea se regaseste in privirea-mi calda, calmul ardelenesc si in acel "pa, te pup".
Si nu e semn de slabiciune sau atitudine gay.
Doar eu puternic influentat de ... sexul slab, in beneficiul reprezentantelor sexului slab. Pana acum niciuna nu a fost in stare sa profite.

2 comentarii:

mOntecOre spunea...

daca acel "pa, te pup" e de la ea, se iarta. Daca ii este adresat numai ei, iar se iarta. Daca din greseala este scapat unui el, it may sound gay. Repet, poate suna, dar nu vei sta acum sa te impiedici de ce zice lumea, atata timp cat nu ne cunoastem, iar parerea mea nu are de ce sa conteze, ma bucur ca ai avut influenta unui papuc de calitate.

Paul spunea...

din acest punct de vedere ma pot considera un fericit.
cat despre ce zice lumea ... :) de obicei e my way or no fucking way! ;)