aprilie 04, 2011

1 Aprilie



1 Aprilie este a 91 zi a calendarului gregorian.
Este ziua pacalelilor inca din 1564.

Pentru mine este zi de bilant. (se vad influentele bursei).

1 Aprilie 2010 a fost prima zi de "dupa" ... dupa aproape 8 ani de activitate in Th. Pallady nr. 50 .
A 90a zi a anului de gratie 2010 a fost si ultima zi din postura de angajat.
De Sicomed se leaga mai bine de un sfert (suna nasol in era vitezei si a job-urilor schimbate la mai putin de 2 ani) din viata mea in intregul ei (mai mult decat am stat pe-acasa la ai mei) si mai bine de trei sferturi din existenta mea profesionala.

Pe 1 Aprilie 2011, la primele ore ale diminetii faceam o trecere in revista a celor intamplate "dupa".
Bilantul a 365 de zile ratacire, reasezare, confort.
Ratacire pentru ca asta e sentimentul pe care il tot am de mai bine de 1 an (profesional vorbind). A nu se confunda cu deriva.
Reasezare pentru ca in permanenta trag sa-mi aranjez culcusul.
Confort pentru ca la debutul fiecarei zile eu aleg, pe parcursul fiecarei zile eu aleg, la sfarsitul fiecarei zile eu aleg - cu ajutor de la Dumnezeu (n-am luat-o pe ulei pentru cine se-ntreaba).

Pe scurt pentru cei care se-ntreaba:
Pe plan profesional:
- usor disconfort dat de downshifting-ul autoimpus;
- usoara exaltare in ceea ce priveste proiectele curente "din fundul geografiei";
- acumulari constante pe partea de business (in 2012 termin MBA-ul si in acelasi timp imi fac mana pe pozitii de decizie in cateva business-uri in care sunt implicat financiar).
Pe plan personal:
- oficial si neoficial imi merge foarte bine.

Niciun comentariu: