octombrie 22, 2007

Omul modern

:)) citesc si aud tot mai des expresia "omul modern" rostita ca definitia unui molime care tinde sa ne acapareze pe toti.
Este ceea ce NOI suntem de acord sa facem, este ceea ce noi alegem in viata.
NU pentru ca TREBUIE!
ATENTIE!
Este ceea ce noi ALEGEM sa facem. Ca o facem constienti sau nu, ca o facem ca urmare a educatiei primite sau ca urmare a spiritului de turma, nu conteaza.
In uichend am stat la un spritz cu cateva persoane care si-au ales constient acest drum; au renuntat la un bine conventional pentru a alege un bine plin de unicitate, bazat pe valori autentice.
Citind postul Katrinei si comentariile facute pe marginea lui mi-am adus aminte de berea de saptamana trecuta in special de cei care au ajuns (unii cu intarziere dar au ajuns chiar daca din graba in loc de fular au luat esarfa roz a prietenei, altii cu jumatatea gripata si retinuta acasa de febra, altii virusati chiar ei).

Teoria omului modern sufera si datorita varstei (citind Elefantul si Puricele am descoperit ca roata au inventat-o altii la momentul la care, intr-o zi ploioasa ca cea de ieri, maica'mea ma aducea pe lume) si nu este tocmai cea mai buna scuza pentru slabiciunile noastre; mai simplu ar fi: "n-am venit la bere ca n-am avut chef", "nu vreau sa mai stau cu tine pentru ca ma intereseaza in primul rand cariera pe care mi-o pot dezvolta mult mai usor daca sunt available", "nu vreau familie si copii pentru ca nu ma intereseaza acest aspect", etc.

E dureros dar ne scuteste de rulaj in gol in aceasta era a vitezei.

Pe aceasta cale lansez un quiz:
- adevarul dureros servit direct sau
- minte-ma frumos! (moartea cu stricnina in doze regulate).

Niciun comentariu: