octombrie 17, 2007

Branding ... si nu numai

vineri; o zi ca oricare alta.
DN1 da semne de dezmorteala pe la pranz; semne bune. la 14.00 plec din birou, opresc la IK.. pt lunch (iar piept de pui :(), imi recuperez masina din parcare si plec spre Sinaia.
Relax! ma asteapta un uichend de munca nu unul de odihna.

Ca de fiecare data lipsa unuia dintre simturi le ascute pe celelalte.
Si ca de fiecare data DN1 se gripeaza cu masini ale disperatilor care parasesc capitala pentru a navali pe Valea Prahovei.
Si ca de fiecare data prognoza meteo e un mare CHIX.

Intrebandu-ma retoric daca as putea avea castig de cauza intr-o plangere impotriva INMH la OPC imi pica ochii pe un afis promo al unui eveniment; printre speak-eri un fost coleg/amic; dupa numele scris cu majuscule si prenumele cu sentence case urmeaza o lunga insiruire de titluri. Instant am facut o paralela cu ultima lui aparitie ca public speaker iar tot ce am putut sa spun despre mine mai tarziu, in acea seara, la scurta-mi prezentare in fata salii (la workshop) a fost doar atat: "Buna seara! Sunt Paul A., de profesie inginer. Vom lucra impreuna pana duminica. Este ultimul dvs workshop inainte de examen".

Privirea lor dezamagita ca urmare a unei prezentari atat de scurte si fara titluri, faptul ca aveau in fata lor un om afectat de o viroza respiratorie foarte puternica, fara epoleti si fara automatisme clasice a condus la o concentrare fantastica si o dinamica de grup de vis.

Scurtele lor prezentari mi-au dat atat de putine puncte de reper (asocieri) incat i-am rugat sa-si pastreze ecusoanele inclusiv duminica.

Feed-back-ul scris pe care l-am primit a fost ca un mar rosu gasit in pachetul pe care mi-l punea mama in ghiozdan cand mergeam la scoala: comun, mic ca dimensiuni, in schimb sursa de energie si vitamina C pentru un om virusat.

Nu-mi trebuie branding pompos; n-am nevoie de afise pe care sa apar cu MSc, PMP, TVM, MBA, PhD si alte cele; insist sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima; sa ma bucur de fiecare clipa petrecuta cu cei dragi. Si daca intotdeuna voi fi privit cu mila pentru ca sunt un simplu inginer ... fie!

In fond sunt fericit!

Sper sa rezolv si problema partenerului de drum in viitorul apropiat ;)

P.S. F@k ce-au sarit scorurile la case! astia au luat-o razna rau de tot; daca o tin tot asa va trebui sa bag un branding doar cat sa dublez tarifele la cursuri si workshopuri; poate in felul asta reusesc sa-mi iau un 2 camere pana la pensie.

Niciun comentariu: