octombrie 18, 2007

AMR

Au mai ramas 24h pana la urmatorul examen :).
Staneasca ma intreba aseara daca ma simt bine, altfel spus daca mansarda mi-a luat-o mai pe aratura decat la ultima noastra discutie pe aceasta tema.
"Nu te-ai saturat de scoala?", "Dai examene pana la pensie?", "Unde ai de gand sa te opresti?" ... sunt cateva din intrebarile pe care mi le adreseaza cel putin o data pe an de mai bine de un cincinal incoace.
In fundal imi rasuna vocea grava a lu' nea Mitica H.: "ba baiete! spitzerul invata toata viata lui daca vrea sa-si pastreze locul in capu' mesei; altfel ramane doar la stadiul de vanzator de buline cum sunt marea majoritate a gastelor din ziua de azi".

Maine e un alt milestone al existentei mele profesionale; e un semn al faptului ca traiesc, ca exist; nu pentru altii ci pentru mine.
Maine voi incerca sa depasesc punctajul minim necesar pentru a obtine certificatul, restul sunt detalii.
Demonii trecutului nu-mi dau pace: "Cum, te multumesti cu putin?". Ei se pare ca da; vreau si voi obtine maxim de rezultate cu minim de efort; in fond nu vad de ce ar trebui sa privez de timp partea personala si sa investesc mai mult de 20% din energie pentru a obtine rezultatul dorit; 50% procentaj inseamna obiectiv atins ... si atat. Daca tot platesc tribut sistemului falimentar de invatamant din RO macar sa o fac eficient.

Maine am 3 ore la dispozitie sa demonstrez ca scoala vietii + putina disciplina pot echivala cu cativa ani petrecuti intr-un sistem rigid, dar bine definit si implementat cum este cel britanic.

Nu m-am plictisit de scoala; cel putin nu de sistemele alternative la care am acces si prin care umplu golurile lasate in cei 17 ani petrecuti in sistemul RO; ca bonus cunosc alti "neadaptati" ca mine si usor-usor constat ca se contureaza o alta generatie de referinta pt RO dupa cea a decretzeilor: e vb de generatia noastra ('80) cea a "cobailor" aparatului PCR (doar ca de data asta nu e vb de Partidul Comunist Roman).

Pensia se anunta departe asa ca trag nadejde ca voi gasi in continuare resurse de energie pentru a studia si aplica in practica tot ceea ce invat si in plus randurile "cobailor" se vor strange si vor incepe sa-si faca prezenta cat de curand.

Bafta celor care au examene zilele astea!
Curaj celor care au decis sa ramana in Ro si sa lupte!

Niciun comentariu: