septembrie 09, 2011

Noi muncim nu gandim ...

Reprezentant banca de top vs. eu (dialog real)
Context: migrare conturi firme de la alte banci concurente la ei.

RBT (zambind): va mai pot fi de folos cu ceva?
Eu (dialog interior intens): da. :D (toate detaliile puse la punct, cu o singura exceptie)
Ar mai fi nevoie de un cont cu card de credit atasat (gen card de cumparaturi) pentru plati in afara RO (in multe locatii din EU si non-EU se accepta ca instrument de plata doar carduri de credit).
RBT (zambind): nu se poate pe persoana juridica.

Eu (usor incruntat, gandindu-ma la un citat din clasici in viata care incepe cu: "ai avea ceva impotriva sa-mi s ....."): atunci pe persoana fizica.
RBT (zambind ... in continuare): sigur. Avem nevoie de de adeverinta de salariu

Eu (user confuz): aveti copie autentificata a declaratiei 250 pentru 2010 si 2011 cu veniturile din II. La ce va mai trebuie o adeverinta de salariu din moment ce prestez ca si II? (un fel de PFA cu angajati, la care detinatorul nu poate fi angajat)
RBT (zambind in continuare ... a prost - de gen feminin): asta e scris in norme.

Eu (si mai confuz, facand apel la logica): daca imi castig intreaga existenta ca PFA sau II de unde vreti sa va aduc adeverinta de salariu?
RBT (zambind in continuare ... privire de bovina): fara adeverinta de salariu nu va putem emite un card de credit. De unde sa stim ca puteti restitui sumele cheltuite ...


In acel moment am ramas ca la dintolog.
No comment.

LE: am ales acea banca pentru ca, din multitudinea de oferte de kko, a lor e usor mai rasarita. Speram si la o urma de creier da' ... urma pe care o cautam cred ca e la purtator pentru un spalator de bude la macaronari.

Niciun comentariu: