octombrie 14, 2008

Absence

M-am dat la fund! ca sa citez cativa amici.
Daca ar fi fost un fund apetisant de domnisoara as fi inteles tenta critica a citatului de mai sus.

Am lipsit plecat fiind intr-un nou quest.
Ceea ce am cerut in urma cu aproape un an a venit ceva mai devreme sub forma unei suite de exemene, scrise sau nu, ale vietii.

Am luat examenul de preparator.
Am promovat examenul de accedere la doctorat.
Astazi e ultimul scris pe 2008.

AMR de data asta e mai mic de 5 ore. Self-confidence-ul creste pe acorduri de Tudor Gheorghe.

Alaturi de prietenii de la BMD si de ceilalti care ma mentin pe linia de plutire mustaciosul de pe Romania Muncitoare din Craiova mi l-a readus in casa pe Zavaidoc (pitestean de-al meu). Si am devenit mai vesel si mai inchis in mine (paradoxal nu?).

Ma voi da la fund din nou. Nu la fundul vreunei domnisoare (nici de data asta, desi ma hranesc din provocari) ci voi merge catre baza redefinirii drumului critic pentru existenta mea, la fel ca in prag de 2001 (eu cu mine).

Sa ne vedem cu bine in 2009! Sau macar eu sa ma vad bine in 2009.

P.S. Cei care-mi simt lipsa pot sa foloseasca telefonul sau mail-ul. Inca functioneaza.

Niciun comentariu: