martie 02, 2008

9 ani ...

fix cu 9 ani in urma intram in febra bacului si admiterii dupa o runda dezastruoasa la concursurile de chimie.
prima "rupere" a fost un test "pe bune" in urma caruia profu' mi-a zis sa nu mai dau banii degeaba pe meditatii si sa-i iau prietenei ceva de 8 martie.
ieri in urma unei discutii telefonice am aflat de ce.
si tot ieri am aflat ca au fost publicate propunerile pentru bac.
astazi, din pura curiozitate, le-am deschis si le-am parcurs cu stupoare (daca asta a ajuns nivelul de bac ... e durere).

vin vremuri grele in care dependenta de google, mess & stuff se va accentua; vremuri in care ne vom pierde identitatea ...

va provoc la o regasire a identitatii individuale (mai intai) si de grup (nu in cele din urma).

Un comentariu:

Unknown spunea...

Pt postul asta merge bine "Fericire" - Vama Veche, ca tot vorbeam de regasirea individuala si colectiva etc...